Laatste week

18 december 2017 - Oxford, Verenigd Koninkrijk

Vandaag begint m’n officiële laatste week hier. Zodra ik dit begon te typen sprongen de tranen eigenlijk al zowat in m’n ogen. Want ik kan het gewoon niet geloven. Ik zit hier nog maar 5 dagen. Zaterdagavond zit ik weer thuis. Gewoon avond te eten met m’n ouders en kan ik weer op de bank liggen en m’n eigen kamer weer zien. Ik wil haast niet weg hier, maar aan de andere kant kan ik ook niet wachten om al m’n vrienden en familie weer te zien. De tijd is letterlijk gevlogen hier. Ik herinner me nog zo goed toen ik de eerste dag hier binnen liep; wat m’n eerste indrukken waren.

Ik heb afgelopen week nog allemaal leuke dingen gedaan. Zoals het rechten gala op dinsdag wat super gezellig was. Op woensdag de secret santa die we deden met de flat – Heidi was mijn secret santa en heeft me een harry potter pasjes houder, boekenlegger en Noorse chocolade gegeven. Op donderdag ben ik alleen naar Londen geweest, wat echt super leuk was. Vrijdagavond ben ik gaan stappen op een speciaal voordeel pakket van de club nog voor m’n verjaardag: gratis toegang voor mij en m’n vrienden plus een paar gratis drankjes. Zaterdag ben ik weer naar Londen geweest; dit keer met Bianca en Joe en dat was echt super gezellig. Zondag was dan echt mijn rustdagje waar ik letterlijk niks heb gedaan. Vandaag ben ik de stad in geweest met Syrine en Noelia die allebei over twee dagen vertrekken. Vanavond is de laatste avond van Francesco. Ik ga vanavond met wat mensen een drankje doen, dus ik heb hem al gedag gezegd aangezien hij morgenochtend om 6 uur hier al vertrekt. Ik kan niet geloven dat ik hem voor echt een tijdje niet ga zien. Maar we hebben afgesproken dat we elkaar sowieso allemaal weer zien.

Ik heb echt de tijd van m’n leven hier gehad – beter dan ik het me eigenlijk voor had kunnen stellen. Ik ben zo ongelooflijk blij dat ik gegaan ben. Ondanks dat ik nu verdrietig ben en iedereen zo erg ga missen, ben ik ook blij om naar huis te gaan en iedereen weer te zien en het Nederlandse eten wat ik gemist heb te eten.

1. Etic:
    18 december 2017
    Welkom thuis Victoria ! 😘 Eric
  2. Leonore:
    19 december 2017
    Mooi verhaal vic! En inderdaad, het is alleen maar een goed teken dat het zo moeilijk is om weg te gaan..
  3. Rang:
    19 december 2017
    Fijne feestdagen thuis Victoria, en dank je wel voor alle reisverslagen ik heb ervan genoten.
  4. Alfred:
    19 december 2017
    Blij voor je dat het zo geslaagd is allemaal! Goede reis vast en fijne dagen.