Een mini hike

15 oktober 2017 - Oxford, Verenigd Koninkrijk

Deze week was erg rustig. Ik kreeg een lichte keelontsteking en was erg verkouden dus ik heb buiten les en huiswerk niet veel gedaan. Gelukkig was het vrijdag al bijna helemaal over toen ik naar koor moest en daarna een borrel had. Maar ik was vooral blij omdat ik zaterdag naar de Isle of Wight ging. Ik moest om 6 uur s ’ochtends opstaan omdat de bus al om kwart voor 7 vertrok. Maar het was het meer dan waard. Het is zo mooi daar! We zijn eerst naar een stad aan de oostkust geweest en we hebben daar aan het strand gelopen en daarna geluncht. Daarna reden we door naar het oosten van het eiland, wat meer platteland is en daar is het uitzicht echt prachtig. We hebben een mini hike gedaan naar de top van de berg – waar ook een groot kruis stond – en daar kon je de haven van Southampton (waar we de veerboot namen) zien. Het uitzicht was echt prachtig en we hadden het weer echt mee. Toen we de berg weer afkwamen zijn we gaan rondlopen bij het soort activiteiten stukje dat daar was. We zagen opeens een kabelbaan die helemaal naar beneden ging tot boven aan het water en daarna meteen weer omhoog. Remi (m’n Nederlandse huisgenootje) en ik zijn de kabelbaan ingegaan en dat was misschien nog wel het leukste van de trip.

Toen we eenmaal thuis waren om 20 uur was ik zo kapot dat we zijn gaan avondeten bij de lokale pub en daarna heel vroeg m’n bed in ben gegaan. Al met al een heel geslaagde dag en nogmaals een aanrader voor iedereen om heen te gaan.