Het laatste diner

24 oktober 2017 - Oxford, Verenigd Koninkrijk

Afgelopen week was een week van veel werken aan m’n studie. Ik heb m’n eerste opdracht ingeleverd en wil nu eigenlijk meteen mijn cijfer weten. Naast al het huiswerk heb ik ook beetje rond gelopen in de stad en delen ontdekt die ik nog niet kende. Oxford is klein maar erg mooi.

De huisgenoten diners die we hadden kwamen tot hun eind gister. Amerika was als laatste aan de beurt. Joe heeft 6 verschillende mini versies van typisch Amerikaanse pizza’s gemaakt; zoals de ‘new yorker’ en de ‘bbq chicken’. Ze waren erg goed gelukt! Vorige week hadden we een Noors etentje en dat leek verassend veel op onze Nederlandse stamppot (die iedereen trouwens ook erg lekker vond). Nu alle nationale etentjes zijn geweest hebben we iets nieuws bedacht. Elke week mag één van ons een restaurant uitkiezen waar we dan met z’n allen gaan eten. Ik ben erg voor dit idee, want hierdoor hebben we geen berg afwas te doen.

Aankomend weekend kijk ik naar uit; natuurlijk omdat ik dan naar de Halloween feestjes ga, maar ook omdat m’n ouders en m’n zus hier naar toe komen. 😊

Het is raar dat het nu al bijna het einde van oktober is; het voelt nog zo kort geleden dat we het hadden over Halloween als een datum die erg ver weg was. Maar dit betekent ook dat ik het zo naar m’n zin heb dat de tijd voor blij vliegt – ook al wil ik dat die langzamer gaat.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Etic:
    24 oktober 2017
    Fijn je zo te volgen Victoria, en as vrijdag zien we elkaar! Liefs, Eric
  2. Wilma:
    25 oktober 2017
    klinkt goed tot gauw Victoria!
  3. Alfred:
    25 oktober 2017
    Leuk om te lezen en ook leuk dat je ouders en Leonore je komen bezoeken